Retail & FMCG – sinteza săptămânii 11 – 15 martie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 11– 15 martie 2019.


retail-FMCG.ro, platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile care se adresează acestei nișe. Detalii

Hai să ne cunoaştem şi să vedem care ar fi cea mai bună modalitate de promovare B2B a produselor sau serviciilor dvs în retail-FMCG.ro! E suficient un mesaj pe adresa de e-mail revista@retail-fmcg.ro.


Lansare eveniment dedicat serviciilor pentru retail –  EXPO SHOP 2019

În perioada 9 – 11 octombrie 2019, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2019, a doua ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu publicația retail-FMCG.ro.

retailRetail

Mega Image a anunțat preluarea rețelei Zanfir din Vrancea, ca urmare a aprobării achiziției de către Consiliul Concurenței.

Credit foto: Shutterstock

Totodată, retailerul a deschis Maison des Chefs, primul restaurant concept propriu, care aduce pentru prima dată în același spațiu chefi pasionați să experimenteze liber, alături de gusturi noi, de la vinuri alese asortate cu brânzeturi pe măsură, la patiserie fină și cafea de specialitate.

Pentru a sărbători atingerea pragului de un milion de utilizatori ai cardului de loialitate, retailerul Karefour a oferit clienților care au prezentat Kaufland Card la casă, miercuri, 13 martie 2019, o reducere de 10% la coșul de cumpărături, aplicabilă în toate cele 121 de magazine din țară.

În urma celui mai recent studiu desfășurat în rândul consumatorilor români, în anul 2019, pentru desemnarea lanțului de magazine cu cel mai bun raport preț-calitate din România, Kaufland România a obținut locul întâi.

Vânzările globale ale grupului francez Auchan Retail din 2018 au scăzut cu 3,3% la cursul de schimb actual (0,5% la cursul de schimb constant) până la 50,3 miliarde de euro.

Selgros Cash & Carry România organizează, începând cu luna aceasta, a unsprezecea ediție a concursului de gătit Arena Bucătarilor, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria HoReCa. Pentru al șaptelea an consecutiv, retailerul, împreună cu Chef Cezar Munteanu, derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”.

Începând din luna martie, Carrefour România a inițiat cel mai amplu program integrat de susținere a fermierilor români care vor să treacă la un model de business de tip agricultură BIO/ecologică.

FMCG

Izvorâte din zone renumite în arta preparării mezelurilor crud-uscate, produsele Saltempo Delicii din Tradiții au completat, la finalul anului trecut, portofoliul de produse al companiei Saltempo, noile produse combinând atât rețete clasice autohtone românești cât și rețete cu origini europene.

Guinness, berea stout numărul 1 în lume, a dat startul distracției de St. Patrick’s Day și în 2019, de ziua națională a Irlandei, sărbătorită pe 6 continente cu un pint de bere Guinness, alături de prieteni.

Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul 1 în lume, și-a rafinat identitatea vizuală –  a introdus un nou logo și a lansat pe piața din România o nouă sticlă și un nou pahar, însoțite de un ambalaj și o identitate vizuală ce includ elementele iconice ale brandului.

5 studenți români au participat la Competiția Globală „CEO Challenge 2019”, proiect organizat de P&G, începând din 2016, pentru tinerii din întreaga lume.

Oameni

Grupul german de retail REWE Group l-a numit pe Jan-Peer Brenneke în funcția de director executiv pentru divizia sa internațională de retail, din care face parte și REWE România, operatorul rețelei de tip discount Penny Market.

Patrick Kaudewitz, Președintele Consiliului de Administrație al Kaufland, retailer care face parte din grupul german de retail Schwarz Group, a demisionat din această funcție din motive personale, în acest moment neexistând un succesor.

E-commerce

Aflată la a 9-a ediție, conferința ecomTEAM 2019 – Getting things done. The eCommerce way este cel mai important eveniment regional dedicat pieței de e-commerce, ce va avea loc în perioada 27 – 28 martie 2019, la hotel Ramada din Brașov. Publicația retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului.

Studii

Consumatorii din toată lumea își exprimă o creștere a încrederii în bunăstarea lor financiară, cu precădere în țările în curs de dezvoltare din Asia, Africa, America Latină și Orientul Mijlociu – arată un nou studiu al companiei de măsurare globală Nielsen.

Printre cele mai importante tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019 se numără responsabilitatea față de mediu, interesul pentru gamificare și preferința pentru interactiunea cu brandurile prin intermediul tehnologiei, arată studiul iSense Modern Consumer Trends Tracker, desfășurat anual de compania de cercetare de piață iSense Solutions.

Potrivit studiului realizat de iVOX la începutul lunii martie, 70% dintre români consideră că antreprenoriatul reprezintă motorul creșterii economice.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 11 – 15 martie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: