Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 noiembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 12 – 16 noiembrie 2018.

Stirile săptămânii:

Retailerul PROFI ROM FOOD, operatorul rețelei de magazine PROFI, cu formatele de magazin Standard, City și Loco, împlinește 18 ani de prezență pe piața de retail din România. Profi va ajunge la 1.000 de magazine în România în 2019.

Auchan Retail România a deschis pe 15 noiembrie 2018 primul magazin de proximitate MyAuchan din Craiova.

Rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depășit în acest an încă de la ora 16:20.

retailRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea a două magazine în Iaşi şi Arad, pe data de 22 noiembrie, rețeaua națională ajungând la 239 de unități.

Credit foto: Shutterstock

Magazinele Supeco cu numărul 11 și 12, reţea aparţinând Carrefour România s-au deschis la Iași, pe Calea Chișinăului, nr. 29 și la Gheorgheni, județul Cluj, pe Strada Nicolae Bălcescu, Nr. 106.

Mega Image a adus consumatorilor cardul CONNECT, cardul de fidelitate ce are la bază primul program de loialitate personalizat de pe piața de retail din România, disponibil pentru clienții care își fac cumpărăturile în magazinele Mega Image, Shop&Go și online.

De asemena, retailerul a lansat campania „1 milion de euro pentru Generația Mega” – o nouă inițiativă de responsabilitate socială prin care compania sărbătorește Anul Centenarului, cu scopul de a încuraja alimentația sănătoasă în rândul copiilor.

Crazy Sale – Reducerile continuă

Lidl a lansat o nouă inițiativă de susținere a educației incluzive de calitate, cu scopul de a contribui la reducerea abandonului școlar din mediul rural.

FMCG

ABSOLUT a lansat ABSOLUT ROMÂNIA, o ediție limitată ce îmbracă sticla de ABSOLUT Original în primul design creat în România, și continuă să susțină artiștii locali cu potențial.

JUST Water, brand de apă inovativ din Statele Unite ale Americii, a primit premiul pentru ”Cea mai bună soluție de ambalare” în cadrul Global Bottled Water Congress 2018 pentru ambalajul său unic Tetra Top®.

Dove Men+Care a lansat campania Dragi viitori tați, prin care susține concediul paternal în beneficiul dezvoltării copilului, a relației dintre tată și copilul său și a relației dintre cei doi părinți.

Aquila Group, lider pe piața serviciilor integrate de distribuție, logistică și transport în industria FMCG, și-a anunțat intenţia de a achiziționa Agrirom, distribuitor național și furnizor de servicii logistice pentru produse alimentare congelate și ambientale.

Alexandrion Group își extinde prezența pe piața de retail prin deschiderea primului boutique premium Alexandrion Spirits and Wines.

Studiul Preferința pentru Produse Românești, cel mai nou studiu în domeniul retailului, realizat de agenția de cercetare de piață MKOR Consulting în luna octombrie 2018, arată că 96% dintre consumatori includ în coșul lor produse alimentare, de curățenie și de îngrijire personală românești.

E-commerce

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a dezvoltat magazinul online și a introdus noi servicii în cadrul platformei www.farmec.ro.

Performanța în e-commerce-ul românesc a fost recompensată pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018.

Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), a organizat pe 16 noiembrie 2018 cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toate produsele din stoc.

Evenimente

Conferința Zilele Biz s-a desfășurat în perioada 12 – 16 Noiembrie în Bucureşti, la ARCUB. Revista retail-FMCG.ro a fost partener media permanent al evenimentului Zilele Biz.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 noiembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: