Diamant

Sinteza săptămânii 10 – 14 noiembrie

Articol PREMIUM: Cum se modifică retailul în Europa Centrală și de Est? Prognoze pentru 2015

Recomandare retail-FMCG.roServicii BTL complete prin agenția Media Models

Subiectul săptămânii: Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România (APC România) cu sprijinul Guvernului (prin Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor – ANPC) şi al Consiliului Concurenţei  lansează proiectul pilot „Monitorul preţurilor bunurilor de consum”

E-commerce

La aproape trei luni de la lansarea „Supermarketului la tine acasă“, un parteneriat între eMAG şi Mega Image, secţiunea Supermarket de pe eMAG a primit un plus de peste 1.000 de articole.

Retail

3Retailerul Mega Image s-a angajat să renunţe la o parte dintre magazinele sale, pentru a primi avizul Consiliului Concurenţei privind preluarea reţelei Angst.

Rețelele Auchan, Carrefour, cora, Kaufland și Trident, investigate de către Consiliul Concurenței în legătură cu posibila încălcare a regulilor de concurenţă naţionale şi comunitare.

Lidl inaugurează un nou magazin în București și relochează unitatea din Medgidia, reţeaua sa din România însumând în prezent 183 de magazine.

În zilele de 14, 15 si 16 noiembrie clienții Auchan vor beneficia de reduceri de până la 50% la mii produse alimentare și nealimentare.

PROFI își face intrarea în zona studențească prin deschiderea primului său magazin dintr-un campus universitar, la Timișoara. PROFI a mai inaugurat câte un magazin în format standard la Slatina și București.

Mega Image deschide trei noi magazine Shop & Go.

Pentru prima dată în România, Carrefour sărbătorește ziua casierilor, dedicând data de 14 noiembrie angajaților de la casele de marcat.

Studii

Produsele din magazinele online pot avea preţuri cu 5% până la 43% mai mici faţă de preţurile din magazinele clasice, conform unui studiu efectuat de către Millward Brown România, în luna octombrie 2014.

UNLOCK Research a realizat un studiu calitativ pentru Asociația Berarii României, care aduce noi informații despre percepțiile pe care femeile și bărbații din România le au asupra ieșirilor la bere și comportamentul lor în astfel de ocazii.

FMCG

Consiliul Concurenţei va extinde analiza de pe piaţa laptelui privind o posibilă trucare a licitaţiilor din cadrul programului “Cornul şi laptele”, conform declaraţiei preşedintelui Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu.

Începând din această lună, Tuborg Christmas Brew, berea care aduce gustul sărbătorilor de iarnă în casele românilor este disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie.

AgroTransilvania Cluster și Friesland Campina România anunță încheierea procedurilor de reautorizare și reabilitare a fabricii de brânzeturi de la Țaga (Cluj), în vederea reluării producției.

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde gama de lactate bio și lansează Olympus Lapte Bio de Consum, primul lapte organic de consum, produs local.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 10 – 14 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: