Sinteza săptămânii 11 – 15 noiembrie

În perioada 10-11 decembrie 2013, va avea loc la Bucureşti cea de-a 13-a ediţie din suita de evenimente Business Days, găzduit de Universitatea Româno-Americană. Pentru prima oară la evenimentele Business Days, în cadrul ediţiei de la Bucureşti, va fi pus în dezbatere subiectul educaţiei în România.

Sinteza săptămânii 11 – 15 noiembrie

2Retail

cora România își caută partener pentru a dezvolta proiectul cora Brașov unde s-a achiziționat un teren cu o poziţie excelentă. De acest proiect se va ocupa Charles de Jerphanion numit recent în funcţia de director imobiliar de către Grupul franco-belgian Louis Delhaize, cel ce deţine şi reţeaua cora din România.

Immochan, divizia imobiliară a Grupului Auchan, a inaugurat la Braşov lucrările viitorului Centru Comercial CORESI, un proiect ce va include şi cel mai mare hipermarket Auchan din Transilvania. Alte două magazine remodelate deschise în această săptămână de către Auchan, la Oradea şi Bucureşti-Vitan, numărul unităţilor real rebranduite Auchan ajungând la patru.

Cu cele două magazine deschise la Alexandria şi Sf. Gheorghe, PROFI ajunge în 100 de locaţităţi din Ronânia, reţeaua sa totalizând 191 de unităţi.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea unui magazin nou construit, la Piteşti, reţeaua sa din România însumând în prezent 168 de magazine.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate, operate în regim de franciză, în București şi în Ștefăneștii de Jos, jud Ilfov.

4 deschideri de magazine Mega Image (3 Mega Image şi un Shop & Go) în această săptămână și încă 4 preconizate a se deschide până la sfârșitul lunii noiembrie.

Săptămânalul Romanian retail weekly news, un rezumat săptămânal al ştirilor din retailul autohton, în limba engleză.

În doar 8 luni, în perioada martie-octombrie 2013, românii au recuperat prin reciclare peste 200.000 de lei, prin intermediul aparatelor inteligente de colectare ale Green Group, amplasate în reţeaua marilor retaileri.

FMCG

Campari a dezvăluit cele 12 imagini ale Calendarului Campari 2014 cu tema “Worldwide Celebration”. Tot în această săptămână Campari a lansat platforma “Campari di Milano”, parte din campania de comunicare a brandului italian.

Un nou design pentru sticla Baileys, Original Irish Cream, primul lichior cremă din lume.

Asociația Berarii României își exprimă opinia ca urmare a recentelor măsuri fiscale anunțate de către Ministerul de Finanțe pentru anul 2014, în legătură cu creşterea accizelor.

Etichetarea produselor este una dintre preocupările noului Colegiu Naţional pentru Protecţia Consumatorilor Europeni.

Studii

Cafeaua de dimineață, ca parte din obiceiurile zilnice ale românilor, este consumată acasă în proporție de 76%, conform studiului efectuat de către NESCAFÉ şi agentia 360 Insights. Pe de altă parte, 3 din 4 români consumă cafea ambalată, în principal cafea măcinată, preparată la ibric, conform studiului realizat de TNS CSOP.

MasterCard anunţă rezultatele primului studiu MasterCard Treat Index, ce arată că peste jumătate (59%) dintre europeni sunt de părere că a-şi cumpăra un cadou este un drept fundamental.

Doar 43% dintre consumatorii din mediul urban din România iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic, conform unui studiu Tetra Pak, lider în industria procesării şi ambalării alimentelor.

Evenimente

Revista retail-FMCG vă invită la retailArena, conferinţa internaţională dedicată celor mai noi tendinţe din retail şi FMCG. Speakeri cu peste zece ani de experienţă în domeniu, cu prezenţe multiple la conferinţe internaţionale de renume din Europa şi SUA, vor fi prezenţi alături de jucători locali importanţi.

Concluzii după Romanian Retail Convention, un eveniment care a adus impreuna reprezentanti de top din retail.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 11 – 15 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: