Sinteza săptămânii 12 – 16 noiembrie

Intern:

Primii norocosi castigatori ai campaniei Lyoness Shopping Treasure au fost selectati in data de 13 noiembrie in cea mai recenta transmisie a Lyoness TV. Primii 2.584 de vanatori de comori vor intra in posesia premiilor in valoare totala de 125.000 de euro.

real,- Hypermarket România a lansat pe 11 noiembrie 2012, în toate cele 24 de magazine ale reţelei “Standul produselor româneşti”, zonă de vânzare dedicată exclusiv produselor ce aparţin unor producători români de legume şi fructe.

Conform analizei Mediascope realizată de IAB Europe, 75% dintre români și-au exprimat nemulțumirile în legatură cu produsele unei companii direct pe canalele sociale deținute de acestea, în timp ce 63% dintre români și-au postat comentariile și nemulțumirile pe paginile sociale personale.

Conform unui studiu realizat de Hipercom, în perioada ianuarie-septembrie 2012, retailerul Carrefour a înregistrat, la nivel național, cel mai mare număr de cataloage promoționale.

In week-end-ul 9-11 noiembrie, reprezentantii a peste 40 de companii partenere Magister s-au reunit in cadrul Intalnirii Anuale a Partenerilor.

Strauss România vine în întâmpinarea consumatorilor cu o ofertă specială – cafea prăjită şi măcinată Doncafé Selected şi Doncafé Elita în pachete de 300g, la un preţ avantajos.

Kaufland România a inaugurat pe 13 noiembrie 2012, cel de-al patrulea magazin din municipiul Iaşi şi magazinul cu numărul 79 al reţelei.

Lidl România, împreună cu artiștii Keo şi Skizzo Skillz, lansează noul album “Skeo” care, începând cu joi, 15 noiembrie, va fi disponibil în exclusivitate, timp de două săptămâni, pe rafturile magazinelor Lidl, la un preţ de excepţie, de numai 4,99 RON/buc.

Numărul localităţilor în care activează PROFI Rom Food crește la 86, odată cu inaugurarea unui magazin în Câmpulung Muscel și  prin deschiderea celei de a doua unități PROFI din Bistrița, lanțul de retail ajunge la un total de 142 de unități.

Potrivit unui studiu GfK, 4 din 10 români sunt posesorii unui card.

În perioada 22-23 noiembrie va avea loc singurul curs profesionist de Merchandising din România. În cadrul acestui proiect, participanții pot descoperi modul în care pot crește vânzările cu ajutorul soluțiilor de merchandising.

Pe 15 noiembrie 2012 s-a lansat în întreaga lume vinul Beaujolais Nouveau, cel mai cunoscut vin nou (vin primeur) din lume.

Business Days, cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri din România, se reîntoarce la București cu cea de-a noua ediție, în perioada 12-13 decembrie 2012 și va fi gazduită de Hotel Howard Johnson Grand Plaza.

„Bunătăţi din România” continuă direcţia iniţiată de programul „De-ale noastre”, primul program din România de susţinere a producătorilor locali de legume, în cadrul căruia METRO România asigură distribuţia produselor în reţeaua sa şi oferă asistenţă pe tot parcursul producţiei.

Începând din 15 noiembrie 2012, Dana Brindescu Iovanov a fost desemnată Director General al companiei Smithfield Prod, parte a grupului de firme Smithfield Romania.

Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, a încheiat un parteneriat cu Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale, ce vizează lansarea în premieră pe piața din România a unei platforme digitale de e-couponing.

Mega Image a deschis pe 16 noiembrie un nou magazin Shop&Go in București.

Încă 50 de familii de mici fermieri din centrul şi sudul României vor primi vaci din rasa Holstein Friza în cadrul proiectului “O şansă pentru famila ta!”, iniţiat de Danone şi Fundaţia Heifer România.

Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucureşti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema “Management for Customer Service Excellence”.

Ploieşti Shopping City, cel mai mare mall regional din sudul României, s-a deschis astăzi, 16 noiembrie, la Ploieşti, în urma unei investiţii de 65 milioane de euro a New Europe Property Investments plc (“NEPI”) şi Carrefour Property România.

Până pe data de 18 noiembrie, real,- Hypermarket organizează o nouă ediţie a târgului de produse tradiţionale şi ecologice sub genericul Savoarea gustului de odinioară, cu participarea a 9  producători locali de specialităţi tradiţionale ardeleneşti şi maramureşene din judeţele Maramureş şi Satu-Mare.

Piața bunurilor de folosință îndelungată din România a înregistrat o ușoară scădere în cel de-al treilea trimestru din 2012.

Internațional:

În luna septembrie, vânzările retailerilor au crescut în statele membre UE cu 0,1%, dar au înregistrat un declin de 0,2% în țările din zona euro.

Într-un interviu acordat agenției dpa, Alain Caparros, CEO-ul grupului german REWE se declară mulțumit în ceea ce privește performanța în vânzări a discounterului Penny, vânzări care au crescut până în prezent cu 5%.

Premium:

În anul 2011, performanțele pe piața de biscuiți au fost rezultatul efectelor negative ale economiei românești.

Lansat în luna ianuarie a anului curent, METRO Office Direct, magazinul online dedicat produselor de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, a reprezentat una dintre primele iniţiative din comerţul modern din România, în sfera comerţului online.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,838 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 12 – 16 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: