PREMIUM – Categoria de alimente pentru bebeluși – provocări, trenduri și prognoze
Delhaize Group, operatorul reţelei Mega Image din România, ar fi interesat să achiziţioneze lanţul de magazine Angst format din 22 de magazine.
Un nou retailer alimentar accesează serviciile de livrare la domiciliu. Mega mage lansează secţiunea de comenzi cu livrare la domiciliu, prin www.abcoolfood.ro, site-ul dedicat conceptului de magazin AB COOL FOOD, lansat în septembrie 2013, un magazin ce oferă consumatorilor un sortiment exclusiv de produse congelate.
Mega Image anunţă alte trei noi magazine cu program non-stop, în București: Mega Image Lugojana, Mega Image Domenii și Mega Image Mărășești. Astfel, alături de cele două magazine, Mega Image Lizeanu și Mega Image Muncii, care au program non-stop de anul trecut.
Mega Image deschide patru magazine, în Bucureşti, în judeţul Ilfov şi în judeţul Dâmboviţa. Reţeaua de magazine, ce cuprinde brandurile Mega Image şi Shop&Go, ajunge la 323 unităţi.
PROFI demarează un proiect ce va cuprinde mai multe cursuri gratuite de calificare în meseria de “lucrător în comerţ”
Lidl România lansează aplicaţia „Grillatarian”, găzduită pe pagina de Facebook Lidl Romania, iar în perioada 4 – 17 iulie, consumatorii au putut afla ce tip de grillatarian este.
Lidl România a lansat în această săptămână noul portal de Cariere al companiei – www.cariere.lidl.ro. În prezent, pe platformă sunt disponibile 19 anunțuri active de recrutare.
Ultimele ştiri importante din retail, în articolul News from romanian food retail, în limba engleză.
FMCG
Producătorii Pate Ardealul, SC Producție Ardealul SRL (companie parte a ORKLA Foods Romania), îi invită pe toți românii să descopere și să recomande “Locuri cu Fainoșag” din țara noastră, în cadrul unei campanii care se derulează în această vară, pe parcursul a două luni.
La inițiativa Ciucaș, stația de metrou Obor a devenit pentru câteva săptămâni stația “cOBOR să mă relaxez”.
Heineken lansează în România cea mai nouă campanie globală a brandului, “Cities of the World”, menită să inspire oamenii să iasă din zona de confort și rutina de zi cu zi și să descopere secretele orașelor în care locuiesc.
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a avut in 2013 o cifra de afaceri de 23.5 mil. EUR. Pentru 2014 compania si-a propus o crestere cu 8% fata de anul precedent.
Spune-i cu o Coca-Cola şi un cântec este invitaţia pe care Coca-Cola o lansează tinerilor pasionaţi de muzică, în cea mai recentă campanie a sa #SpuneiCuUnCantec.
Retail Internaţional
Carrefour, cel mai mare retailer european, a anunţat o creştere accelerată a vânzărilor în trimestrul doi din 2014, reflectând îmbunătăţirea tendinţelor în statele afectate de măsurile de austeritate şi, mai ales, în Italia.
Achiziţii FMCG
Achiziția mărcii de cafea AMIGO de către STRAUSS Coffee pentru 20 de milioane de dolari a fost aprobată de Consiliul Concurenței, compania urmând a-și consolida astfel poziția competitivă pe piața românească de cafea.
Producătorul elveţian de ciocolată Lindt & Sprungli AG a achiziţionat rivalul din SUA Russell Stover, preţul tranzacţiei nefiind dat încă publicităţii.
Servicii
Compania Etarget Online Advertising lansează instrumentul de marketing online Etarget RTB (Real Time Bidding) care aduce toate reţelele publicitare online într-o singură interfaţă.
Studii
Starcom MediaVest a lansat cel de-al cinsprezecelea infografic parte din seria HumanGraphExperience – “Media Consumption Habits in Rural Romania”, un studiu efectuat pe consumatorii din mediul rural.
INFOGRAPHIC: Jumătate dintre români consideră că a avea o meserie este mai important decât a face studii superioare, conform studiului „Meserii pentru România” efectuat de către D&D Research, alături de berea Bucegi.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
