Sinteza săptămânii 28 iulie – 1 august

PREMIUM: Care sunt prioritățile lui Carrefour, în 2014? Carrefour România – prezent şi viitor

PREMIUM: Cum arată piața instrumentelor de scris din România, înaintea perioadei Back To School

La rugămintea colegilor de breaslă de la revista All Retail din Ucraina, o publicaţie ce se adresează inclusiv unor pieţe precum Rusia sau Bielorus, Editorul nostru coordonator, Claudiu Ciobanu, a răspuns la câteva întrebări privind caracteristicile pieţei de retail alimentar din România, în comparaţie cu situaţia pieţei de retail alimentar din Ucraina.

Retail

HeaderFB1După deschiderea primului magazin modular din România şi din SE Europei, la Sighişoara, în formatul mai mic – City, PROFI a inaugurat cel de-al doilea magazin modular, de dată această de mari dimensiuni, în format standard, la Baraolt, judeţul Covasna.

Green Group în colaborare cu Carrefour România au inaugurat în premieră la Bucureşti două staţii inteligente de preluare a deşeurilor direct de la consumatori, sistem numit SIGUREC.

Mega Image încheie luna iulie cu nouă magazine deschise, reţeaua sa ajungând la 326 unităţi pe ambele brabduri: Mega Image şi Shop&Go.

Stocul nou de spaţiu de retail ce urmează a fi livrat în perioada 2014 – 2016 depăşeşte 350.000 de metri pătraţi, din care 194.000 de metri pătraţi vor fi livraţi doar în 2015, potrivit celui mai recent studiu despre piaţa locală comercială.

Penny Market și XXL Mega Discount lansează în magazinele din toată țara campania „ROMÂNIA – Descoperă frumusețile noastre naturale“.

The latest news from romanian food retail, the usual article in english.

Retail internaţional

Vânzările Metro Group au scăzut cu 2,7% în trimestrul 2, la 14,33 miliarde de euro.

FMCG

eisberg – cel mai important producător de salate fresh convenience din România – redefineşte prospeţimea pentru raionul de legume&fructe.

Compania Coca-Cola România anunță introducerea pe piața locală a unui ambalaj inovator, realizat în proporție de până la 30% din plante. Ambalajul rezultat prin tehnologia PlantBottle este 100% reciclabil.

Până pe 4 august, românii pot vota design-ul ambalajului pentru ediția limitată a unuia dintre sortimenele DERO. Românii pot vota pe pagina de Facebook DERO una dintre cele 10 lucrări finaliste în cadrul etapei finale de votare națională.

Studii

Dintre românii care obișnuiesc să cumpere produse din străinătate cel puțin o dată la 3 luni, 67% optează pentru produse alimentare, 62% pentru băuturi sau sucuri, 48% pentru produse destinate îngrijirii locuinței, iar 39% pentru parfumuri și produse cosmetice (studiu Exact Cercetare și Consultanță).

Piaţa publicităţii online din România va înregistra o creştere medie anuală de 14,6%, iar valoarea acesteia va ajunge la 141 milioane de dolari, în 2018, se menţionează în ediţia din acest an a studiului PwC Entertainment and Media Outlook.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,957 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 28 iulie – 1 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: