Sinteza săptămânii 8 – 12 aprilie

Premium:

Odată cu educarea consumatorilor asupra necesităţii igienei orale, conceptul de îngrijire orală se schimbă şi în România. Un interesant studiu despre piaţa produselor de îngrijire orală din România.

Evenimente:

VBS – Business Solutions investeşte în educarea antreprenoriatului şi orientarea companiilor spre client prin efectuarea a opt studii de Mystery Shopping pe sectoare precum retail, horeca, bancar, medical sau farma şi prin susţinerea seminariilor: “Concurenţa ta ştie mai multe despre clienţii tăi decât tine?

În perioada 11 – 14 aprilie 2013, la Exporom, s-a desfăşurat cel mai mare târg de panificație și alimentație organizat în România, GastroPan.

Intern – retail:

Mega Image a inaugurat în această săptămână încă 3 magazine, două în Bucureşti şi unul în Braşov. Până la finalul lunii aprilie retailerul a anunţat că va deschide un număr total de 10 magazine.

Potrivit mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, Penny Market, Lidl și Carrefour sunt retailerii cu cel mai mare volum de publicitate pe segmentul lor de activitate, în primele trei luni ale anului 2013.

Lidl România organizează cea de-a treia ediţie a campaniei umanitare “Zâmbet de copil”, în parteneriat cu organizaţia Salvaţi Copiii. Începând din 15 aprilie, în magazinele Lidl din toată ţara se vor putea găsi produse Nike şi Lexibook.

Odată cu luna aprilie, începe înscrierea şcolilor în noua formulă a campaniei de responsabilitate socială “PROFI te premiază” desfăşurată de magazinele PROFI în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale.

Centrul Comercial Militari Shopping a aniversat 4 ani de la deschidere cu 4 zile pline de evenimente dedicate clienţilor săi.

În această săptămână Galeria Real dă startul în competiţia cumpărăturilor de Paşte, într-o campanie organizată şi desfaşurată de către Galeria Real.

Intern – FMCG:

Bergenbier SA lansează în această lună Bergenbier Fresh Grapefruit, primul mix de bere cu suc de grapefruit din România.

Fares sărbătoreşte anul acesta revenirea primăverii cu un ceai, realizat în ediţie limitată, denumit Sărbătoare de Primăvară.

Ca parte integrantă a initiativei globale Colgate Bright Smiles, Bright Futures, de peste 20 de ani, Colgate derulează în România Programul Şcolar Colgate, cu obiectivul de a iniţia copiii cu vârste cuprinse între 7 şi 11 ani în „ABC-ul” unei sănătăţi orale optime, promovând informarea şi dobândirea unor obiceiuri corecte de igienă orală.

Servicii conexe retail&FMCG:

Producătorul de programe de gestiune SoftMentor a anuntat că își încetează activitatea şi va încheia un parteneriat cu Magister Software, lider pe segmentul de piață al soluțiilor specializate pentru retail, care va prelua portofoliul de clienți SoftMentor.

Tetra Pak, lider mondial în soluții de procesare și ambalare, a anunţat cifra de vânzări pentru 2012 de 11,16 miliarde de euro net, cu 4,3% mai mult decât în 2011.

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui parteneriat cu Ukash, companie lider pe piaţa monedei electronice.

Extern – FMCG:

Unilever Cehia și compania Bochemie au anunțat că au semnat un acord potrivit căruia Unilever va achiziționa brandul SAVO, precum și alte branduri, de la Bochemie.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 8 – 12 aprilie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: