Diamant

Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 mai 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 21 – 25 mai 2018.

retailEXPO SHOP – Future Retail Solutions, primul eveniment din România dedicat retailului, a adus multe premiere, printre care și 3 lansări în exclusivitate: Carrefour Romania​ a lansat portalul unic (inclusiv pentru noua platforma de tip Marketplace), NETOPIA mobilPay a lansat Biometric Payment, o noua soluție de plată pe bază de amprentă digitală, iar eMAG Marketplace a anunțat lansarea serviciului Seller Support pentru partenerii din platformă.

Credit foto: Shutterstock

Retail

Grupul Winmarkt, subsidiara românească a grupului italian Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), care deține și administrează 15 proprietăți, 14 centre comerciale și o clădire de birouri, în 13 orașe din țară, a anunțat rezultatele financiare pentru 2017. Plus de 5,4% în 2017 față de 2016.

În această lună, Carrefour Franța a extins Service Delivery, un nou serviciu de livrare la domiciliu „ultra rapid”, cu ajutorul bicicletelor, în orașul Lille, după ce a lansat, deja, serviciul și în alte orașe franceze precum Lyon, Bordeaux, Toulouse și Montpellier.

Lidl continuă investițiile în România și deschide două magazine în județele Galați și Hunedoara, pe data de 31 mai, ajungând la 224 de unități.

FMCG

Kerry, liderul mondial în producția de ingrediente pentru industria alimentară și de băuturi, a organizat, la București, seminarul intitulat Meeting consumer demand for better bakery in a changing regulatory environment, un eveniment unic, cu rol educațional, conceput pentru un grup de 40 de reprezentanți ai unor mari companii de panificație din Europa de Est, inclusiv România.

În România, se vinde anual hrană pentru animale în valoare de aproape 400 milioane de euro, echivalentul a 200.000 de tone, 90% din aceasta reprezentând mâncarea pentru câini și pisici cumulat, conform Pentruanimale.ro, cel mai vechi magazin online specializat cu hrană pentru animale şi produse de îngrijire a animalelor, din România.

Ursus Breweries a lansat în România Asahi Super Dry, berea japoneză numărul 1 în lume şi berea numărul 1 în Japonia, o bere cu gust fin și răcoritor, desăvârșit prin tehnologia japoneză.

În perioada 17 – 20 mai 2018, Caravana Almdudler și-a făcut simțită prezența la Festivalul Scoicilor organizat de Chef Cătălin Scărlătescu în piața Ovidiu din Constanța. Constănțenii au descoperit cea mai populară băutură din Austria și cea mai de succes răcoritoare pe baza de ierburi alpine din lume cât și mixuri suprinzătoare având la baza băutura Almdudler.

Compania clujeană Managis Bio, importatorul de produse bio, de alimente pentru adulţi şi copii, de alimente dietetice bio fără aditivi şi de produse bio fără gluten, şi-a făcut un rebranding ce constă într-o nouă identitate vizuală ce exprimă mai bine viziunea companiei.

Agricover Holding, principalul jucător din agribusiness-ul românesc, a raportat venituri de 1,43 miliarde lei obținute din comercializarea de produse și servicii specializate, inclusiv din activitatea de finanțare a fermierilor, derulate prin subsidiarele Agricover SA și Agricover Credit IFN.

Studii

În primul trimestru al anului 2018, piața FMCG din România a înregistrat o creștere în valoare de 13% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform unui studiu GfK. Comerțul modern a rămas la cota de 62% din total comerț.

GfK a derulat un studiu – analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018 și oferă o prognoză asupra cifrei de afaceri aferente retailului din spațiile comerciale pentru 2018.

Servicii

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul telematicii și al dezvoltării software, Compania Briliant Technologies a creat FleetMaster, o soluție completă TMS (Transport Management System) și FMS (Fleet Management System) ce acoperă întreaga gamă de operațiuni: Optimizare și Planificare Automată a Rutelor, Fleet Management, Business Intelligence și Telematică Avansată.

Ca sponsor oficial UEFA Champions League, Mastercard a comandat un studiu despre impactul pe care sărbătorirea golurilor îl are asupra performanței echipelor din teren.

În cadrul EXPO SHOP – Future Retail Solutions, prima expoziție din România dedicată industriei de retail, Syscom Digital, agenția specializată în consumer interactions, a oferit un spectacol tehnologic, punând în scenă inovația și logistica de ultimă oră.

PayPoint plc, principalul operator de plăţi din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, a raportat pentru România rezultate în creștere pentru anul financiar 2017-2018.

Evenimente

În cadrul PACK EXPO, expoziţia de ambalaje şi soluţii de ambalare din Europa de Sud–Est, IOANA BOGDAN a fost desemnată câştigătoarea celui mai mare concurs de ready meal din România – YOUNG CHEF by Angst & ULMA.

În data de 19 mai, iubitorii sportului în aer liber, au avut ocazia de a participa la cea de-a 26-a ediție a Crosului Universității București cora Lujerului Challenge. Revista Retail-FMCG.ro a fost partener media al evenimentului.

Pack Expo 2018, cea mai mare expoziție dedicată ambalajelor și soluțiilor de ambalare din Europa de Sud-Est, care a avut loc între 16 şi 19 mai 2018, a fost gazda întâlnirilor de afaceri productive, a ofertelor de parteneriat şi a discuţiilor axate pe informaţii tehnice şi de calitate.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,997 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 mai 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: