Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 22 – 26 octombrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 22 – 26 octombrie 2018.

Știrea săptămânii

Compania cu acționariat românesc Much More Market ES se extinde în Spania. Prima companie de tip cash&carry din Spania ce distribuie produse alimentare românești pentru piețele din Spania și Germania și una din cele mai mari companii de distribuție a produselor românești din Diaspora, va mai deschide un magazin tip cash & carry, iar în plus intră și în sistemul de franciză Covirán, al doilea cel mai mare retailer din Spania.

Interviul săptămânii

doraly.ro, primul magazin online cu prețuri elastice din România, va avea disponibile, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse, iar targetul final este să se ajungă la cca. 2.000.000 de produse disponibile. Interviu în exclusivitate pentru retail-FMCG.ro cu Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Retail

retailKaufland România a deschis cel de-al doilea magazin din Reșița și, totodată, magazinul cu numărul 120 al rețelei, situat pe Bd. Revoluția din Decembrie, nr. 1.

Credit foto: Shutterstock

REWE România continuă planul de extindere și deschide un nou magazin Penny Market în orașul Zărnești, județul Brașov. Astfel, rețeaua de magazine ajunge la 228 de unități.

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Constanța, în data de 25 octombrie, rețeaua sa națională ajungănd la 237 de unități.

După ce a confirmat deschiderea unui hipermarket în Roman, în interiorul centrului comercial Roman Center Value, Carrefour România va deschide pe 6 decembrie un hipermarket și în Satu Mare, în centrul comercial Shopping City Satu Mare, proiect dezvoltat de NEPI Rockcastle, liderul investițiilor imobiliare din Europa Centrală și de Est.

Auchan Retail România a inaugurat  pe 26 octombrie 2018 primul său magazin LillaPois din România, în Galeria Comercială Auchan Crângași. LillaPois este este un concept inovator de magazin specializat în produse de machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei.

METRO AG a anunțat azi rezultatele financiare pentru anul financar 2017/ 2018. Vânzările diviziei Cash & Carry au crescut cu 1,3% față de anul financiar precedent, respectiv la 36.5 miliarde de euro. +6,1% pentru zona Europei de Est, din care face parte și România, dar fără Rusia.

Kaufland România și Renovatio Group au inaugurat pe 25 octombrie primul hub de încărcare rapidă pentru automobilele electrice din România și Europa de Est.

MOL România continuă planurile de extindere a segmentului Consumer Services, cu accent pe implementarea conceptului Fresh Corner, componenta de retail a staţiilor MOL, pentru care lansează prima campanie de imagine.

E-commerce

eMAG a dezvăluit câteva dintre proiectele lansate sau ce urmează a fi lansate de către platforma eMAG Marketplace, printre acestea si cel mai important este că, în luna decembrie, va lansa serviciile de e-fulfillment by eMAG.

Comerțul online continuă să se dezvolte într-un ritm alert în România și va ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018, cu o creștere de 30% comparativ cu anul 2017, procent semnificativ mai mare față de media europeană.

În curând, clienții doraly.ro vor putea comanda produse la prețuri și mai accesibile, cu ajutorul unui nou serviciu dezvoltat de platformă – Doraly Sharing – ce va permite consumatorilor să plătească mai puțin pentru un produs în funcție de numărul persoane care participă la comanda respectivă.

FMCG

Napolact, în parteneriat cu ReadyNation România, a lansat campania „Povestioara cu Tihnă”, un program ce își propune să ofere un strop de tihnă părinților din România.

Anul acesta, aproximativ 615.000 oameni au interacționat cu mesajele campaniei „După Noi, strângem tot noi”, un proiect pentru încurajarea colectării separate demarat de Coca-Cola HBC România.

Mondelez, una dintre cele mai importante companii în industria de snacking, lansează pe piața din România gama de gumă de mestecat Halls.

Compania Coca-Cola anunță numirea lui Nikos Koumettis în funcția de Președinte al grupului pentru regiunile Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA).

Evenimente

Indagra Food, Târgul internațional pentru industria alimentară, va avea loc în perioada 31 octombrie – 4 noiembrie 2018, la Romexpo, în noul pavilion B1, pe o suprafață totală de 11.904 mp, aproape dublă față de ediția de anul trecut.

Servicii

Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice din România, îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea.

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, și Carrefour România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de retail din țară, lansează, în premieră pentru zona de food retail, serviciul Mastercard – Plata în Rate.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 22 – 26 octombrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: