Sinteaza Săptămânii 11-15 iunie

  • de

Intern

Coca-Cola, sponsor oficial al Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, invită consumatorii să se lase cuprinși de nebunia fotbalului. Vineri, 8 iunie, cu ocazia primului meci EURO 2012, Grecia-Polonia, fanii au fost provocați să își dezlănțuie pasiunea pentru EURO 2012 și să se bucure de spiritul fotbalului, participând la promoția națională lansată cu această ocazie.

GfK România a realizat un studiu care urmăreşte cum sunt organizate activităţile de social media în companii şi cât de formalizate sunt acestea. Studiul a relevat că  22% dintre companiile care au desfăşurat activităţi de social media au apelat la agenţii de specialitate. Motivele pentru care au apelat la astfel de companii ţin de: experienţa acestora în domeniu (49%) şi de eficienţa lor (11%).

Marketing 360 s-a desfășurat săptămâna aceasta, timp de două zile, pe 13 și 14 iunie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Printre punctele principale de atracție s-au numărat subiecte privind: evoluția investițiilor în social media, o super-echipă de marketing, training avansat de marketing dar şi  cele mai bune campanii din lume

Lidl a dat startul turneului naţional de concerte pop & dance Mix Music Evolution cu desfăşurare naţională în 14 oraşe în perioada 16 iunie – septembrie 2012.

Selgros a organizat cea de-a treia ediție a competiţiei culinare Arena Bucătarilor”, vineri, 15 iunie 2012, în Piaţa Sfatului din Braşov.

UNILEVER South Central Europe a ales agenția de PR THE PRACTICE pentru gestionarea contului de comunicare corporativă pe piața românească. Alegerea s-a facut în urma unei licitații desfășurate în lunile aprilie – mai, la care au participat și alte trei agenții de relații publice.

Kraft Foods a organizat pe 12 iunie belVita Start City Tour, un eveniment la care au participat peste 40 jurnalişti şi bloggeri, care au servit un mic mic dejun delicios, admirând în acelaşi timp cele mai frumoase obiective turistice din Bucureşti. Kraft Foods lansează astfel românilor invitaţia de a lua „Micul dejun oriunde s-ar afla” cu biscuiţii delicioşi belVita Start.

Mega Image a inaugurat două noi magazine: joi, 14 iunie s-a deschis Mega Image Piaţa Victoriei, situat pe Calea Victoriei, nr. 155, Bucureşti şi vineri 15 iunie, s-a deschis  Mega Image Breaza, situat pe Str.Republicii, nr.67.

Lild îi provoacă pe fanii fotbalului să participe la cel mai mare campionat de fotbal online din Europa. Echipa României se află în topul clasamentului la concursul internaţional iniţiat de Lidl și poate câștiga numai cu ajutorul suporterilor săi.

După o serie de săptămâni tematice în care Lidl și-a iniţiat clienţii în tainele bucătăriilor internaţionale, călătoria gastronomică a ajuns, în cele din urma şi în Italia. Renumitul bucătar Antonio Passarelli a împărtășit reţetele celor mai rafinate mâncăruri italienești folosind ingrediente pe care le poţi găsi doar la Lidl în săptămâna ce urmează!

“Lozul Aniversar Carrefour” este noul produs loteristic, începând din luna iunie, pe care C.N. “Loteria Română” S.A. în parteneriat cu CARREFOUR ROMÂNIA îl lansează pe piaţa jocurilor de noroc pentru români.

GfK România a realizat un studiu care urmăreşte evoluţia investiţiilor în social media, de-a lungul a trei ani: 2010, 2011 şi estimări pentru 2012. Investiţia în activităţi de promovare pe reţelele sociale este în creştere de la un an la altul.

real – Hypermarket a invitat bloggerii, pe 3 mai 2012, în competiția de creativitate culinară “Bucătar real, primul concurs de blogging organizat de un retailer din România. Bloggeri din toate domeniile au concurat la titlul de “Bucătar real”. Indiferent de vechimea lor în mediul online sau de traficul înregistrat, ei au surprins juriul cu rețete delicioase.

Pe 13 iunie, a început cea de-a cincea ediție a Marketing 360.  La conferințele din acest an au fost invitați atât specialiști locali, cât și internaționali din zona de marketing, advertising, online, research.

În perioada 13-26 iunie, rețeaua de hipermarketuri Auchan organizează cel mai mare Târg de bere din România. În cadrul acestuia, vor fi prezente 350 de tipuri și mărci de bere din toată lumea.

Gama Byzantium cunoscută datorită cupajelor inedite formate din vinuri de înaltă calitate este disponibilă într-o nouă prezentare și îmbogățită cu un nou sortiment – Rose Euxine. Noua identitate vizuală a gamei Byzantium exprimă caracterul opulent și puternic al lumii bizantine, dar și individualitatea și unicitatea vinurilor.

Grupul francez Carrefour şi-a anunţat retragerea de pe piaţa de retail din Grecia. Prin intermediul unui comunicat de presă, acesta a anunţat faptul că «cedează grupului Marinopoulos întregul pachet de acţiuni pe care le deţinea în această ţară ».

International

Tesco a raportat cifre modeste pentru primul trimestru; creşterea iniaţială a fost afectată de o scădere. Vânzările grupului înregistrate de-a lungul a 13 săptămâni,  la 26 mai a crescut cu 2,2% (exclusiv benzina), deşi vânzările au scăzut cu 0,7%.

Giganţii Walmart  şi  Procter & Gamble au dezvăluit un nou parteneriat prin care doresc să promoveze produse prin intermediul  magazinelor mobile . Cele două grupuri au declarat că îşi doresc să aducă consumabilele în pachete foarte mari direct la consumator

Grupul francez de retail Auchan continuă să se extindă în sudul Italiei, printr-un acord de franciză semnat cu un nou lanț de magazine. În urma parteneriatului cu retailerul italian Fratelli Morghese, Auchan va achiziționa în această țară alte 20 de magazine, care urmează să funcționeze sub egida Simply Market.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *