Sinteza săptămânii 23 iunie – 27 iunie

Evenimente

Sub un nou concept de design şi de brand, Business Days anunţă organizarea celei de-a 15-a ediţii, care va avea loc la Cluj, în perioada 9-10 Iulie. Tichete de acces cu discount de 15% pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro.

Retail

Exterior Cora AlexandrieiDeclaraţie oficială cora România, în urma informaţiilor apărute în presă privind o stopare a extinderii reţelei şi o eventuală vânzare a cora România, Dl Philippe Lejeune, director general al companiei.

BILLA România continuă extinderea rețelei de magazine şi anunță inaugurarea celui de-al doilea magazin din Târgu Mureș, ridicând numărul rețelei naționale la 82 de unităţi.

Cifra de afaceri realizată de către PROFI în 2013, a crescut cu 26%, iar profitul cu 49%, faţă de anul precedent. Profi a deschis 63 de magazine în 2013, iar pentru 2014 şi-a fixat acelasi target.

Carrefour își reafirmă interesul pentru parteneriatele cu producătorii români, prin acţiuni care încurajează consumul de produse românești.

Retail internaţional

Al treilea cel mai mare discounter din lume, retailerul spaniol Distribuidora Internacional de Alimentacion SA (Dia), a ajuns la un acord cu retailerul francez Carrefour prin care îşi vinde reţeaua de 800 de magazine pe care le opera în Franţa, pentru o sumă de 600 milioane de euro.

Agrokor, cea mai mare companie privată din Croaţia, a ajuns la un acord privind achiziţionarea Mercator, cel mai mare retailer din Slovenia, pentru 1,3 miliarde de euro, fiind cea mai mare preluare din Balcani.

Retailerul german Metro AG ar putea relua, în septembrie, pregătirile pentru listarea la Londra a unui pachet de 25% din acţiunile diviziei sale din Rusia, care ar fi urmat să genereze cel puţin un miliard de euro.

Retailerul francez Intermarche, al treilea mare lanţ de retail din Franţa, a avut o ideea inedită de a introduce în magazinele sale legume şi fructe cu forme nu tocmai vandabile, care în mod normal nu ajung la rafturi, fiind aruncate, la preţuri cu 30% mai mici faţă de cele ale fructelor şi legumelor obişnuite (VIDEO).

FMCG

Micii românești pot fi comercializați pe piața europeană începând de azi, 25 iunie. Timișoreana susține tradiția mititeilor românești odată cu acceptarea acestora în spatiul comunitar.

Rogalski Damaschin Public Relations gestionează începând din luna iunie comunicarea în România a companiilor din grupul Bunge Prio, în al cărui portofoliu se află brandurile de ulei de floarea soarelui Floriol şi Unisol.

Peste 200 de fermieri din regiunea de sud a ţării livrează, începând cu luna iunie, legume proaspete pentru hipermarketurile din România sub brandul “Dor de gust”, o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume.

Unilever caută produse, servicii sau aplicații scalabile și sustenabile, care să reducă impactul asupra mediului, în cadrul Premiilor Unilever în domeniul sustenabilității pentru tinerii antreprenori.

Rio Bucovina se alătură „Let’s Do It, Romania!” în acțiunea de ecologizare a malurilor și apelor Dunării de pe teritoriul românesc, desfășurată pe data de 29 iunie.

Vara aceasta, Palmolive România aduce în atenţia consumatorilor o nouă campanie dedicată îngrijirii personale: Luna Palmolive.

   În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *