Nelipsit din bucătăriile noastre, zahărul vanilinat COSELI aduce un plus de savoare, rafinament şi eleganţă în realizarea şi ornarea celor mai gustoase şi deosebite prăjituri.
Grupul Carrefour în România anunță remodelarea fostului magazin Angst de pe Str. Mendeleev I D, Nr. 7-15, Sector 1, Bucureşti care a devenit, începând cu data de 29 noiembrie, cel de-al 14-lea magazin de proximitate Carrefour Express.
SEO monitor, unul dintre principalii jucători de pe piața de promovare pe motoarele de căutare, a realizat recent un studiu* privind comportamentul consumatorilor români în online în perioada sărbătorilor de iarnă.
Grupul german Metro a vândut retailerului Auchan doar 20 din cele 24 de magazine real,- din România. Cele patru magazine rămase sunt localizate în Arad, Constanța, Oradea și Suceava.
Rezultatele studiului Transavia arată că peste 65,5 % dintre românii consumă carnea de pui aproape zilnic.
Miercuri, 28 nov. 2012, a avut loc inaugurarea magazinului Kaufland din Călăraşi. Magazinul Kaufland din Călăraşi este organizat în regim de autoservire şi servire asistată, având o suprafaţă de vânzare de peste 5.000 de mp.
MasterCard lansează o nouă competiţie care urmăreşte să identifice cele mai bune aplicaţii mobile de shopping din nouă ţări din Europa Centrală şi de Est, Rusia şi Turcia. Această iniţiativă va recompensa performerii şi va prezenta aplicaţiile inovatoare din spaţiul shopping-ului mobil.
Cu 58 magazine deschise în România, dm a sărbătorit cei 5 ani de prezență pe piață.
Până pe data de 3 aprilie 2013, clienţii real,- Hypermarket se vor putea bucura de preţuri preferenţiale, cu reducere de pana la 40%, la produsele Braun aparținând producătorului Procter & Gamble, pe baza completării unor carduri bonus primite la casele de marcat, în cadrul celei mai recente campanii de loialitate organizate de magazinele real,-.
În luna octombrie 2012, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă ca serie brută cu 1,7%, iar ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate a scǎzut cu 2,0%.
Lidl România desfășoară, pentru al doilea an consecutiv, campania socială “Zâmbet de copil”, prin intermediul căreia își propune colectarea fondurilor necesare pentru oferirea meselor copiilor defavorizaţi din România.
Rețeaua națională a BILLA România ajunge pe 6 decembrie la 70 de unități, când două noi magazine, unul în Magalia si cel de-al doilea în Slatina, își vor deschide porțile pentru publicul larg.
Auchan a deschis astăzi cel de-al 11-lea hipermarket din România şi primul Auchan City, în Centrul Comercial Auchan Crângaşi din Bucureşti.
Grupul Carrefour în România deschis pe 5 decembrie cel de-al 15-lea magazin de proximitate sub sigla Carrefour Express, pe șoseaua Mihai Bravu nr. 123 – 135, bloc D11, parter, sect. 3, București.
În perioada iulie – septembrie 2012, în hypermarket-uri şi în magazinele tip cash&carry, piața de instrumente de scris a înregistrat o creştere de 2% în volum faţă de aceleaşi luni ale anului trecut. În ceea ce priveşte valoarea în lei a vânzărilor în aceste două canale, piaţa creşte cu 3%, totalizând suma de aproximativ 12 milioane lei.
Deceiubimcartonul.ro este noua platformă online lansată de Tetra Pak în cadrul unei campanii de informare despre importanţa reciclării ambalajelor de carton de lactate şi sucuri.
Producătorul argentinian Trapiche a primit şi în acest an distincţia decel mai bun producător argentinian de vinuri.
Promoția Grant’s “Tu ce lași moștenire generației viitoare?” se derulează în principalele rețele de hypermarket și supermarket din toată țara.
Mednet Marketing Research Center: orășenii vor cheltui de sărbători, în medie, puțin peste 1200 lei.
Colia.Sound Black Beat și Silver Beat sunt boxe compacte în carcase metalice, cu incinte acustice capabile să redea un bass de înaltă fidelitate.
Compania ZAREA, unul dintre cele mai longevive branduri producătoare de băuturi alcoolice, împlineşte anul acesta 100 de ani de tradiţie în producerea de vinuri spumante.
Începând din toamna acestui an, real,- Hypermarket Romania a iniţiat un parteneriat cu mediul universitar, în cadrul căruia studenţii Academiei de Studii Economice participa la programe de internship în cadrul companiei.
Retailerul Auchan va avea un program special de funcționare în perioada sărbătorilor. Astfel, între 18 și 23 decembrie, magazinele vor fi deschise în intervalul 7- 24.
Adeseori neglijate, job-urile pentru studenţi îi pregătesc pe aceştia pentru viitoarele locuri de muncă stabile, responsabilizându-i.
Dove anunță lansarea gamei Dove Pure & Sensitive, special creată pentru îngrijirea pielii sensibile.
SCG (Smart Corporation Group) a propus un concept inovativ de campanie pentru Dr.Oetker România, intitulat “Iarna asta, Moșul stă mai mult”.
Mega Image a deschis pe 7 decembrie un nou magazin Shop&Go situat în Bulevardul Mircea Vodă, Nr. 46, Bloc M22, Sector 3, Bucureşti.
Premium:
După mai multe ştiri apărute în presă legate de negocierile dintre Grupul Auchan şi Metro Group privind vânzarea diviziei de hipermarket real,-, vineri, 30 noiembrie 2012, cei doi retaileri au confirmat oficial tranzacţia în valoare de 1,1 miliarde de euro prin care Grupul francez Auchan achiziționează de la METRO GROUP hipermarketurile real,- din Europa Centrală și de Est.
PROFI a fost una dintre reţelele care în acest an a avut un ritm alert de deschideri de magazine, ritm pe care îl va continua şi în 2013, conform declaraţiei Directorului General PROFI Rom Food, Pawel Musial.
