Sinteza săptămânii 5 – 9 mai

Revista retail-FMCG.ro reprezintă o platformă de comunicare şi publicitate pentru retail, industria FMCG şi servicii conexe. Am găsit de cuviinţă să precizăm exact cum poate revista să vă ajute să vă promovaţi produsele sau serviciile cât mai eficient, în funcţie de adresabilitatea acestora şi de natura activităţii.

Începând din această săptămâna, vom publica săptămânal un articol cu cele mai noi produse lansate pe piaţa FMCG din România. Aşteptăm propuneri de produse pe adresa revista@retail-fmcg.ro.

HeaderFB1Retail

Carrefour vizează extinderea platformei carrefour-online.ro pe segmente de produse precum: foto/video, bio, gourmet, vinuri, carți, cadouri – interviu în exclusivitate cu Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România pentru revista retail-FMCG.ro.

Lansat oficial pe data de 13 octombrie 2011, parteneriatul dintre Grupul Carrefour şi societatea Angst, prin francizarea magazinelor de proximitate Angst sub sigla Express, s-a încheiat, cele 21 de magazine Angst ieşind din reţeaua Express.

Volumul de retail din România a crescut cu 13,4%, în martie, comparativ cu perioada similară din 2013, aceasta fiind cea mai mare creştere înregistrată de o ţară membră a Uniunii Europene.

După Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunţat că a oprit de la comercializare o cantitate de 101.160 de litri apă minerală naturală, Lidl a etras o parte din apa minerală Saguaro de 2L motivând etichetarea greşită.

Rewe România a anunțat că SC Nova Gama SRL, firma din Maramureş care a depus la Tribunalul Ilfov o cerere de intrare în insolvență a REWE România SRL, renunță la cerere, precizând că aceasta este nefondată.

Schimbări în conducerea Auchan România: Frederic Bellon preia conducerea Auchan România, iar domnul Patrick Espasa devine Preşedinte Auchan pentru Italia şi România.

PROFI a deschis la Mogosoaia cel de-al 220-lea magazin al sau, aceasta fiind cea de-a doua unitate preluata de la operatorul Cris-Tim, dupa cea din cartierul Pajura din Bucuresti.

Crosului Universitatii din Bucuresti Cora Lujerului Challenge, editia a XXII-a, asteapta 4.000 de participanti duminica, 11 mai, la ora 10.00.

Cele  mai recente ştiri din retailul alimetar autohton în articolul săptămânal The latest news from romanian food retail, în limba engleză.

FMCG

După modelul competiţiei de anul trecut din Italia, powered by Durex, LoveVille, sau competiția pentru titlul de cel mai iubăreț oraș, are loc anul acesta și în România şi reprezintă o metodă neconvențională de a genera awareness, de a crește vânzările și vizibilitatea in-store.

Albalact a încheiat primele trei luni ale anului 2014 cu o cifră de afaceri de 112.713.462 lei, în creștere cu 10,03% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Obiceiurile de consum de pe piaţa berii din România se schimbă pe fondul scăderii puterii de cumpărare, în condiţiile în care 2013 a consemnat cel mai scăzut nivel al consumului din ultimii cinci ani.

S-a înființat Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS), ce reunește ca membri fondatori cei mai relevanți producători de Salam de Sibiu din Romania: Agricola Bacău, Aldis, H&E Reinert, Salsi SA și Scandia Româna.

Dorna s-a alaturat Asociației Salvați Copiii, dezvoltând campania “Grijă pentru copii”, prin intermediul căreia a ajutat la dotarea a 15 maternităţi din România.

Retail internaţional

Grupul de retail german Metro Group vrea să-şi accelereze expansiunea pe piaţa din India, intenţionând să ajungă la 50 de magazine până în 2020, de la 16 unităţi în prezent. Pe de altă parte, rezultatele dezamăgitoare înregistrate în primul trimestru al anului de către Metro Group, anunţă adâncirea pierderilor pentru retauilerul german, pe fondul aprecierii monedei euro şi a vânzării unor active în Europa de Est.

FMCG Extern

Grupul american Mondelez International – fostă Kraft Foods – şi cel olandez D.E Master Blenders – producător al brandului de cafea Douwe Egberts – au anunţat că fuzionează pentru a da naștere unui gigant în domeniul cafelei.

Studii

Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele, potrivit rezultatele studiului GfK despre rolul produselor proaspete în consumul românilor.

GfK a dat publicităţii rezultatele sondajului GfK Climatul de consum Europa pentru primul trimestru al lui 2014, efectuat în 14 state europene. În România, consumatorii nu anticipează o îmbunătățire a situației.

Evenimente

Reprezentanţii companiilor din întreg lanţul comercial, de la producător la retailer, atât din sectorul alimentar cât şi cel nealimentar, sunt aşteptaţi să participe la cea ce a doua ediţie a Conferintei IFS – Producţie, Logistică, Import, Retail, care va avea loc pe data de 27 Mai, la Bucureşti.

Media Concept Store, agenţia de comunicare ce reprezintă în România proiectul “Produsul Anului”, a acordat premiile asociate acestei competiţii, aflată la a 5-a ediţie.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 5 – 9 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: