Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 7 – 11 iunie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 7 – 11 iunie 2021.

Reprezinți o companie care furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings, unde vei putea să-ți prezinți afacerea și unde vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business.

Retail

Începând cu 1 iunie 2021, Mega Image a majorat salariile angajaților din magazine cu 5% şi creşte valoarea nominală a tichetelui de masă la 20 de lei.

Două dintre produsele din gama Cosmia Bio, o marcă exclusivă Auchan dedicată frumuseții, igienei și îngrijrii corporale, au fost desemnate câștigătoare în cadrul competiției Votat Produsul Anului 2021, în categoria Îngrijirea corpului – produse bio.

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a pornit la drum Caravana Profi pune preț pe sănătate și îți aduce vaccinul aproape, primul astfel de proiect național organizat de un retailer pentru vaccinarea propriilor angajați din mediul rural, a familiilor acestora și a tuturor locuitorilor din preajma magazinelor sale, care doresc să se imunizeze.

Kaufland România a primit certificatul care atestă reducerea amprentei de carbon din partea Euro Pool System. În 2020, compania a reușit să genereze cu 3.389 mai puține tone de CO2, datorită politicii de sustenabilitate și a eforturilor constante de a proteja mediul înconjurător.

Auchan Retail România a continuat parteneriatele locale, prin care susține producătorii locali și încurajează consumul de produse românești, și a deschis în hipermarketul Auchan Titan un corner de măcelărie în parteneriat cu Abatorul Periș, în completarea ofertei de carmangerie.

FMCG

La un an de la intrarea pe piața din România, Birra Moretti, brand aparținând companiei HEINEKEN România, și-a completat portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special concepută pentru consumatorii care vor să se bucure de același gust autentic italian, dar fără alcool.

Frabox Line este creatorul și producătorul seturilor pentru copii Frabox, un concept care îmbină latura educativă cu cea practică, pune în valoare creativitatea și ajută la dezvoltarea personală. Produsele inovative din gama Frabox sunt seturi pentru copii care conțin tot necesarul pentru realizarea unor lucrări creative, pe diferite teme. Gama conține două seturi diferite pentru copii – kituri creative și ghiduri educative.

Cu ocazia Zilei Mondiale a Oceanelor, Nestlé a lansat a doua ediție a campaniei de conștientizare „Nu risipi cât poți iubi”/„Less Waste More Love”. Această campanie face parte din Inițiativa Nestlé for a Waste Free World și este un demers de responsabilitate socială menit să atragă atenția asupra importanței protejării mediului înconjurător.

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a lansat campania de sezon 2021 și și-a invitat consumatorii să redescopere gustul și simbolurile copilăriei pe tot parcursul verii.

Compania clujeană Managis Bio, importatorul și distribuitorul național de produse alimentare și cosmetice ecologice, și-a completat portofoliul cu o gamă nouă de produse bio, certificate Demeter, sub brandul Naturata. În plus, Managis Bio a completat și gamele existente de produse MOGLI, Nutrisslim și Turtle, cele mai importante branduri ale companiei.

Food Service

Prima unitate internațională 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea dulce ce deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie).

McDonald’s a continuat să introducă soluții alternative de ambalare, iar începând din iunie în toate restaurantele din România, salatele vor fi servite în noi ambalaje de carton, alături de tacâmuri de lemn.

E-commerce

La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, start-up-ul a anunțat rezultate puternice și planuri ambițioase pentru următorul an. Astfel, investițiile în tehnologie și livrarea rapidă au adus vânzări de 13 ori mai mari pentru tazz by eMAG în 2020.

Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda a anunțat deschiderea unei noi locații pandamart în Cluj-Napoca. pandamart este o rețea de magazine proprii foodpanda de la care utilizatorii pot comanda digital, doar din platformă, cu livrare în 30 de minute.

EcoBioGreen

Lansat în toamna lui 2017, Mercedes-Benz eVito Furgon este un model 100% electric pregătit pentru drumurile din România și foarte potrivit pentru distribuitorii din industria FMCG și companiile de curierat, cu livrări realizate în mediul urban, dar și pentru antreprenorii din industria HoReCa sau pentru comercianții independenți.

Servicii

Tappy, primul promoter digital din România, lansat de agenția Godmother, este un automat vending inovativ, care eficientizează activările promoționale în magazine, la evenimente sau chiar în zone de trafic outdoor. În principal, ca un marketplace de promoții, Tappy acordă premiile instant cumpărătorilor, câștigate în urma unei promoții in-store, dar susține cu succes și campanii de sampling și activări experențiale – practic orice tip de acțiune care până acum avea nevoie de implicarea factorului uman.

Analize

Retailerul Lidl România este campionul social media 2021 în România, potrivit Top Social Brands 2021, clasamentul celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital, realizat de Revista Biz.

Evenimente

Arggo Consulting, o companie 100% românească, specializată atât în crearea și implementarea soluțiilor software de business, cât și în furnizarea de servicii de consultanță, organizează în data de 16 iunie 2021 webinar-ul Microsoft Dynamics 365 Business Central și LS Retail – soluții de digitalizare pentru industria de retail.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *