Diamant

Sinteza săptămânii 25 februarie – 1 martie

Săptămâna trecută s-a desfăşurat prima ediţie a evenimentului Retail Revolution, organizat de către Revista BIZ şi Unlock Market Research. Revista retail-FMCG.ro a fost partener media al evenimentului. Iată câteva concluzii după eveniment.

PROFI a inaungurat în această sătămână nu mai puţin de 4 supermarketuri, mai întâi la Tg Jiu şi Iaşi, iar mai apoi la Bucureşti şi Bacău, ridicând la 155 numarul total al unitatilor sale.

BILLA România anunță deschiderea celui mai nou magazin în Iași, la Moldova Mall. Rețeaua națională ajunge astfel la 71 de unități și este primul pas în planul de dezvoltare BILLA pentru anul 2013.

După ce a atins acum o săptămână pragul de 200 de magazine deschise în România, Mega Image îşi continuă expansiunea pe piaţa de retail cu două noi inaugurări, în Constanţa şi Bucureşti, reţeaua belgiană ajungând la un număr de 2012 magazine deschise în România.

După preluarea şi rebrenduirea celor 5 magazine Aliment Murfatlar de anul trecut, urmate de deschiderea din luna noiembrie 2012, Carrefour România a inaugurat un nou magazin la Constanţa, ridicând numărul total de magazine în acest format la 67.

Lidl continuă tradiţia săptămânilor tematice şi revine cu prima săptămână americană a acestui an, începând de luni, 4 martie.

real,- Hypermarket a listat o noua gamă de alimente naturale pe bază de lapte de capră, produse de compania sătmăreană El Greco, acţiune ce face parte din programul strategic „Produceţi Româneşte, Vindem Româneşte”, destinat susţinerii producătorilor locali.

Crucea Roșie lansează o aplicație de prim ajutor disponibilă pe telefonul mobil Iphone destinată instruirii în acordarea primului ajutor. Pentru fiecare descărcare real,- Hypermarket donează 2 euro către Crucea Roșie Română.

Kraft Foods România, parte a Mondelēz International, extinde portofoliul de produse Milka cu pralinele Crispello.

Campania Beck’s “Vezi dincolo de etichetă” a ajuns și în România. Beck’s continuă tradiţia de a susţine cei mai originali artişti ai lumii, lansând in februarie o ediţie limitată Beck’s cu etichete create de talente de top din lumea artistică mondială, fie că este vorba de artişti din design sau muzică.

Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în anul 2012 o cifră de afaceri de peste 121 milioane lei, în creștere cu 10% față de rezultatele înregistrate în 2011. Compania și-a depășit astfel estimările anterioare, având o performanță financiară solidă într-un mediu economic provocator.

77% dintre români consideră că un start bun dimineața le influențează pozitiv întreaga zi, activitățile matinale având impact direct asupra stării de bine. Rezultatele au fost obținute în cadrul unui studiu NESCAFÉ realizat în februarie 2013, care a analizat obiceiurile matinale ale românilor.

În cadrul Mobile World Congress, MasterCard a lansat MasterPass™, un serviciu digital care permite consumatorilor să folosească orice card sau dispozitiv de plată pentru cumpărături. În cadrul aceluiaşi eveniment, MasterCard şi Prime Research au anunţat rezultatele primului studiu global Mobile Payments Social Media, care a urmărit 85.000 de comentarii de pe Twitter, Facebook, bloguri şi forumuri din toată lumea.

Compania Boromir îşi extinde gama de produse prin lansarea gamei de Croissante Două Creme, ce cuprinde trei sortimente: ciocolată şi vanilie, ciocolată şi lapte-frişcă sau vanilie şi caise.

Premium

Piața produselor de îngrijire personală va înregistra o ușoară creștere în 2013 – o analiză a unei categorii de produse care caută să-şi regăsească ritmul şi al cărei potenţial de creştere provine din două mari surse: produsele de nişă şi inovaţiile.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,994 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 25 februarie – 1 martie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: