Sinteza săptămânii 28 mai – 1 iunie

Intern:

La Marketing 3.0, trainingul susținut de Prof. Philip Kotler la Ateneul Român, peste un sfert dintre participanţii înscrişi la  reprezintă mari corporaţii, cu peste 500 de angajaţi. Marketing 3.0 a atras participanţi din toate verticalele de business, cu o majoritate alcătuită din reprezentanţii companiilor din FMCG (32,7%).

Compania Selgros a relansat miercuri, 30 mai, magazinul din Craiova. La inaugurarea noului concept Selgros Craiova a luat parte, ca invitat special, Gheorghe Hagi, care a susţinut chiar şi o sesiune de autografe.

Mega Image a inaugurat trei noi magazine în două zile.  Pe 30 şi 31 mai s-au  deschis Mega Image Doamna Ghica, Mega Image Str. Secuilor şi Mega Image Mihai Bravu.

În Galeria Real, copiii vor fi sărbătoriți pe data de 2 iunie. Ziua copilului va fi marcată printr-o serie de ateliere de creativitate, realizate în parteneriat cu muzeele locale, în 13 orașe din țară.

Pe 30 mai PROFI şi-a deschis două noi magazine, la Cluj și Timișoara, ajungând la un total de 120, la numai câteva zile după deschiderea primului magazin PROFI din Calafat.

Joi, 31 mai,  Lidl a inaugurat un nou magazin. Unitatea s-a deschis în Arad, continuând cu această ocazie concursul „3 minute de cumpărături”, devenit deja tradiţie la fiecare deschidere de magazin.

Rarăul se pregăteşte pentru lansarea noii extensii de linie a brand-ului. Compania Brandtailors și-a finalizat soluţia de denominare şi design de ambalaj concepută pentru lansare.

Marca Skol a lansat o nouă campanie de imagine adresată bărbaților ajunși la vârsta marilor responsabilități, care adeseori îi copleșesc, determinând nevoia unei evadări din realitatea cotidiană.

Compania  VHCI Business Development a lansat în România o gamă nouă de baterii externe sub brandul Colia Power, dedicate telefoanelor mobile inteligente produse de Apple sau celor care rulează Android cum ar fi Samsung, HTC, LG şi altele.

Auchan City reprezintă, începând cu 31 mai, noua destinație de cumpărături a ieşenilor. Magazinul este un concept comercial nou, cu o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, toate la prețuri accesibile.

 Gusto este un Social brand exemplar. Deşi pufuleţii  se bucură de notorietate  în offline, nici în online nu sunt mai prejos. Pufuleţii Gusto au Blog (www.ligaoptimistilor.ro), pagina de Facebook (www.facebook.com/pufuletiigusto) şi cont de Twitter (@pufuletiigusto) şi interacţionează cu cititorii, fanii şi followerii în fiecare zi.

Pe 2 iunie, orădenii vor avea parte de surprize pregătite de Umbrela Verde, în parteneriat cu Primăria Oradea. Evenimentele se vor desfăşura în oraşul desemnat Capitala Verde a României. Proiectul este desfăşurat de Tuborg în parteneriat cu Ministerul Mediului şi al Pădurilor.

În luna iunie Strauss România va lansa o nouă specialitate de cafea – Doncafé Ice Coffee. În noul mix se regăsește combinația optimă de cafea instant cu gust bogat, lapte și zahăr.

METRO Cash & Carry a lansat programul de susţinere a producătorilor locali, o iniţiativă în premieră pentru piaţa din România. Programul vizează, într-o primă fază, agricultorii din bazinul legumicol Poiana Mare, aceştia devenind furnizorii companiei pentru patru tipuri de legume, care vor fi comercializate sub marca De-ale noastre”.

 Agricola Bacău a deschis în data de 31 mai, un nou magazin în Iași, în cel mai select loc al momentului, complexul Palas Mall. Magazinul, situat în noul complex comercial s-a bucurat de perzenţa a peste 1000 de oameni care i-au trecut pragul în câteva ore de la inaugurare, pentru a profita de prețurile promoționale

În data de 31 mai 2012, ”s-a născut un nou produs aparținând domeniilor Sâmburești:Rouge de Roumanie. Produsul reprezintă un cupaj special de Cabernet Sauvignon și Merlot.

Internaţional:

Pentru SPAR International, care grupul austriac de retail, anul 2011 a fost al treilea an consecutiv în care s-au  înregistrat vânzări record. În perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2011, încasările sale au depășit cu 4.6% vânzările din anul 2010.

Asda a anunțat pe site-ul oficial că a dus la bun sfârșit prima etapă de implementare a strategiei web-to-mobile. Clienții pot cumpăra acum produsele retailerului de pe laptop, tabletă, smartphone sau din oricare cele 544 de magazine Asda.

Prockter & Gamble a anunțat în urmă cu o lună că va vinde divizia de chipsuri Pringles companiei Diamond Foods, însă compania a confirmat pe site-ul oficial vânzarea diviziei către o altă companie – Kellogg.

Compania britanică Booker a anunțat că a ajuns la un acord cu retailerul german Metro Group pentru achiziționarea diviziei Makro din Marea Britanie pentru aproximativ 16 milioane de lire.

Pe 25 mai, Thomas Ziegler, director executiv al METRO PROPERTIES și Reinhard Pab, primarul orașului german Essen, au dat startul lucrărilor de construcție a unui centru modern de retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 28 mai – 1 iunie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: