Sinteza săptămânii 14 – 18 februarie

Intern:

Pe data de 10 februarie 2011, reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a deschis un nou magazin in Gheorgheni, Judeţul Harghita. Kaufland Gheorgheni este cel de-al 60-lea magazin din România al reţelei germane.

În perioada 10 februarie – 24 martie 2011, Metro Cash & Carry România organizează evenimentul „Târgul de Birou Metro 2011”, sub sloganul „Imaginează-ţi biroul tău!”

Cora România a dezvăluit proiectul Corall, cel mai mare centru comercial care se construieşte în acest moment la Constanţa şi cea mai mare operaţiune a Cora în România.

Pe 17 februarie 2011, Carrefour România a deschis cel de-al 33-lea supermarket din ţară, în Târgovişte.

Preşedintele Companiei Agricola Bacău, Domnul Grigore Horoi, a avut amabilitatea să răspundă la câteva întrebari, adresate de revista retail-FMCG.ro.

Danone România lansează un nou produs, Caşcavalul Casa Bună, diversificând astfel gama cu acelaşi nume.

Cartofii, conservele de legume, fructele, cărţile, energia termică şi combustibilii s-au scumpit cel mai mult în ianuarie comparativ cu sfârşitul anului trecut, conform datelor publicate în această săptămână de Institutul Naţional de Statistică (INS).

Extern:

Walmart Stores, Inc., cel mai mare retailer din lume, şi-a prezentat pe site-ul companiei situaţia magazinelor sale la data de 31 ianuarie 2011. Retailerul american a ajuns la un total de 8.969 de magazine deschise, în 15 ţări din întreaga lume.

Este vremea testării unor noi formate de magazine pentru majoritatea retailerilor mondiali: Carrefour testează noul model de hypermarket Carrefour Planet şi în Spania, iar în Franţa lansează conceptul Promocash în 20 de magazine, Rewe Group se pregăteşte să inaugureze în această primăvară un nou magazin-pilot de tip proximitate în Köln, Germania,  numit „Rewe to go”, iar Discounterul Penny, al aceluiaşi Rewe Group, intenţionează să inaugureze noul concept de magazin Ambiente în toate cele 300 de puncte de vânzare ale sale, până în Aprilie.

Lanţul de magazine Kaufland Cehia, deţinut de Schwarz Group, a înregistrat o scădere în anul financiar încheiat în februarie 2010, cu 11% faţă de anul precedent.

Există posibilitatea ca retailerul francez Carrefour să închidă alte două magazine în China, după cele alte trei deja închise.

Tesco a construit în Marea Britanie cel mai mare supermarket modular care este în acelaşi timp şi un eco-magazin.

Retailerii din Marea Britanie se bat pentru o felie mai mare dintr-un tort mai mic sau cum arată topul primilor 10 retaileri britanici.

Bonduelle intenționează să-și închidă fabrica de conserve din Belgia în timp ce instabilitatea politică din Coasta de Fildeș afectează în continuare piața mondială de cacao.

Şi în această săptămână mari jucători mondiali din industria FMCG şi-au prezentat rezultatele financiare ale anului trecut: Danone, Nestlé şi Heineken.

Într-o campanie fără precedent, divizia de biscuiţi Oreo, aparţinând Kraft Foods, a încercat să devină primul brand care intră în Cartea Recordurilor Guinness, titlu obţinut pe Facebook, în urma celui mai mare număr de „like”-uri înregistrat într-o perioadă de 24 de ore. Lucru pe care il reuşeşte devenind marca preferată de biscuiţi a întregii lumi.

Tot într-o campanie pe canalele Social Media, dar de data aceasta virală, Heineken atinge pragul de 1 milion de “like”-uri pe Facebook.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 14 – 18 februarie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: