Sinteza săptămânii 17 – 21 decembrie

Intern:

Galeria Real a dat tona de combustibil.

Evenimentul Romanian Youth Focus 2012 a ajuns la final.

“O pâine, o bucurie” – campanie de donații de sărbători realizată de compania Titan.

Pe 18 decembrie 2012 Mega Image deschide un nou supermarket.

Dr. Oetker a desemnat câștigătorul premiului cel mare din Campania “Îmbogățește aromele toamnei”.

BILLA România – program prelungit pentru Sărbători.

real,- Hypermarket oferă în toată rețeaua sistemul de vânzare asistată, la raioanele de Electronice, Electrocasnice și IT.

Fetzer intră pe piața vinurilor din România.

GfK România anunță schimbări importante pentru GfK Consumer Panel Services.

Carrefour România anunță finalizarea remodelării unui nou magazin în franciză.

“Cum petrec tinerii români”, un studiu realizat la cererea Bergenbier.

PROFI încheie anul cu 149 de magazine și un al doilea depozit central.

De Sărbători, magazinele Selgros sunt deschise până la miezul nopții.

Agricultura și industria alimentară în 2012: 43% dintre companii au înregistrat dificultăți în efectuarea plăților.

Agricola lansează de Sărbători “Cârnații Sticks Picanți”.

Penny Market deschide cinci noi unități la final de an.

Medalie de Aur pentru Coca-Cola HBC România.

Mega Image deschide patru noi magazine.

Internațional:

Strategia Lidl în Ungaria se bazează pe consolidarea vânzărilor în magazinele deja existente, nu pe o expansiune rapidă.

După ce a ieșit din câteva piețe, Carrefour se consolidează pe altele.

Premium:

30% reducere la abonamentele Premium – 12 luni.

Retailerii FMCG și aplicațiile mobile.

Piața de jucării din România va înregistra o creștere semnificativă în următorii patru ani.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *