Sinteza saptamanii 29 noiembrie – 3 decembrie

Pe plan intern, real hypermarket ne propune noul sistem profesionist de degustare a vinurilor ENOMATIC si campaniile sale: ursuletii de plus oferiti gratuit pentru cumparaturi mai mari de 200 RON, valabila in magazinele retelei numai in ziua de 3 decembrie, rambursarea a jumatate din TVA in ziua de 6 decembrie si programul non-stop al tuturor magazinelor sale de Sf. Nicolae.

Kaufland a deschis magazinul cu numarul 58 la Ramnicu Sarat iar Mega image va deschide luni, 6 decembrie, un nou magazin in Bucuresti: Mega Image Delea Noua.

Dupa ce saptamana trecuta Metro si-a anuntat programul special de Sarbatori, saptamana aceasta si-au anuntat programul pentru aceeasi perioada si AuchanSelgros,  Baneasa Shopping City si Feeria.

Producatorul de ambalaje Greiner Packaging cumpara principalul competitor, Amplast Co.

Mediafax ne invita marti, 7 decembrie 2010, la cea de-a cincea editie a evenimentului Romania Retail Forum.

Pe plan international Tesco si-a anuntat intentiile de a deveni lider de piata in Polonia, Carrefour a lansat doua noi concepte de magazin in Franta: Carrefour Express si Carrefour City Cafe iar retailerul britanic Sainsbury’s a inaugurat pe 1 decembrie cea mai mare suprafata de vanzare din istorie sa.

Rewe Group continua in Austria experimentul cu magazinele Billa Box, magazine de dimensiuni reduse. Walmart, cel mai mare retailer al lumii, tinteste Africa ca viitoare planuri de expansiune intentionand sa cumpere reteaua Massmart din Africa de Sud iar in China lanseaza un hipermarket de format compact.

Metro deschide al 26-lea magazin Cash & Carry al relei la Lvov, Ucraina.

O interesanta analiza a retailului din Rusia pentru anul 2010.

Kraft Foods contesta incercarea Starbucks de a rezilia parteneriatul strategic dintre cele doua mari companii prin care Kraft comercializa cafeaua Starbucks in piata de retail.

La categoria „Stirea verde” SC Johnson lanseaza un program de transparenta prin care isi propune sa dezvaluie ingredientele produselor sale iar Nestle face o investitie de 387 milioane de Euro in „Planul Nescafe” prin care sustine imbunatatirea standardelor privind cultivarea si productia cafelei la nivel mondial.

PepsiCo investeste masiv in Rusia, cumparand 66 % din actiunile Wimm-Bill-Dann Foods, liderul de piata al industriei alimentare si al bauturilor iar Heineken ne dezvaluie noua sticla de bere.

ActionAid a lansat o campanie publicitara controversata impotriva SABMiller, a doua companie ca marime din industria berii, acuzand-o de evaziune fiscala.

Putem sa tragem concluzia ca a fost „saptamana Rusiei”, principalele stiri venind din aceasta zona.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *