Sinteza săptămânii 26 – 30 mai

PREMIUM

Articol disponibil doar pe bază de anonament: Ce produse din categoria snacksuri dulci și sărate vor performa în următorii patru ani, în România.

Articol free: În România, taxele reprezintă aproximativ 50% din prețul de la raft al unei sticle de bere.

OUConcept: Cum ar fi să intri într-un magazin alimentar şi să observi că absolut toate produsele se vând fără ambalaj?

E-commerce

Detergenții, produsele lactate și băuturile sunt produsele cele mai cumpărate la coraDrive.ro, serviciu lansat în decembrie 2013, prin intermediul căruia clienţii fac comandă online şi îşi ridică singuri produsele de la magazin.

Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour România, după introducerea de către carrefour-online.ro a sistemului de plată cash la livrare: “Mă aștept ca rata de conversie, în perioada următoare, să fi cel puțin dublă”

Retail

PROFI pregateste o noua premiera pentru retailul romanesc. 226 unitati PROFI in intreaga tara. PROFI a deschis inca doua magazine la Bucuresti si la Iasi, ajungand la 226 unitati in intreaga tara.

Au mai rămas 10 zile în care antreprenorii se pot înscrie în competiția “METRO – Starurile Comunității”, În cursa pentru premiul de 200.000 de lei s-au înscris afaceri independente cu o contribuție în comunitate prin acțiuni sociale, educaționale sau de mediu.

Carrefour a lansat “Casa Familiei”, un concept nou pe piaţa din România ce constă într-o casă de marcat prioritară pentru familii, disponibilă în hipermarketurile Carrefour.

Lidl lansează programul Echipa de Succes Lidl, un program de management trainee pentru tinerii absolvenți, ce se va întinde pe o perioadă de un an, începând cu 1 octombrie 2014.

FMCG

Apemin ZIZIN, unul dintre principalii producători de pe piața apelor minerale naturale românești, s-a prezentat reprezentanţilor mass mediei din România. Apemin ZIZIN a fost primul producător de apă minerală plată din România care a introdus ambalajul de 5L

Parte a campaniei de consum responsabil de alcool, Johnnie Walker, lider mondial pe piaţa de whisky, îşi propune să adune 15.000 de angajamente din partea românilor de a nu conduce sub influenţa alcoolului, prin intermediul hashtag-ului în social media #ImNOTdriving.

amb Wine desfasoara in perioada 15 mai – 15 iunie campania “Vanatorii de Crepuscul”, o campanie-concurs care mizeaza pe afinitatea consumatorului urban de vinuri premium.

Lansări de produse: noua ediție de cafea Doncafé Brazil și Lay’s, în cadrul noii unei noi campanii globale, plus Oly Bifidus iaurt de băut, de la Olympus (P).

Maarten Koudenburg este noul Director Supply Chain al HEINEKEN România, începând din 1 iunie 2014.

Compania Unilever anunță rezultatele bune pentru primii trei ani de la momentul lansării Planului Unilever pentru un Stil de Viață Durabil.

Internaţional

Grupul belgian Delhaize, retailerul internațional de produse alimentare prezent în nouă țări, printre care şi România, a publicat online raportul de sustenabilitate pe anul 2013.

Evenimente

În cadrul Expo-Conferinței Meat & Milk 2014 se va consemna debutul activității Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 26 – 30 mai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: